Porniti o afacere? Ce trebuie sa stiti despre vanzari si taxe

Niciun comentariu
Stiti ce este impozitul pentru utilizare? Daca nu, cum veti sti cum sau cand trebuie sa-l platiti? Majoritatea proprietarilor de afaceri, in special noii intreprinzatori, cred ca plata impozitului de utilizare nu este un lcuru important mare, dar in realitate se va dovedi contrariul Nerespectarea uneia dintre o multitudine de reguli de vanzare si de folosre a legislatiei fiscale poate avea consecinte devastatoare pentru o afacere.

O firma care nu este in conformitate cu legile fiscale poate fi supusa unor evaluari scumpe care pot paraliza literalmente viabilitatea economica a intreprinderii. Sa incepem cu elementele de baza: Vanzari si legile fiscale de utilizare variaza de la stat la stat, deci in timp ce s-ar putea sa fie conforme cu legislatia fiscala intr-o tara, nu poate fi viabila in alta. S-ar putea crede ca impozitul pe vanzare este un cost suplimentar pe care il platiti la registrul de articole pe care le cumparati, dar pentru o afacere este mult mai mult decat atat. Legile de stat impun proprietarilor de afaceri care vand bunuri si servicii (in functie de starea lor) pentru a colecta taxa de la consumator la punctul de vanzare. Unele state impun taxa care urmeaza sa fie prezentata separat la primirea unui client si ele permit sa fie inclusa in pretul bunurilor. Conventional, impozitul pe vanzari se percepe pe pretul de vanzare de bunuri corporale personale (si servicii) cu care a fost vandut catre utilizatorul final si care ar trebui sa se plateasca de fiecare data cand o vanzare se face. Ce este taxa de utilizare?

Aceasta este un tip de acciza perceputa de numeroase guverne de stat si este evaluata pe bunuri mobile corporale achizitionate de catre un rezident sau de afaceri de stat pentru utilizarea, depozitarea sau consumul in aceasta stare, indiferent de locul in care a avut loc vanzarea. Ce inseamna asta? Aceasta inseamna ca puteti datoreaza impozit de utilizare daca nu ati plati impozitul pe vanzare in momentul in care ati achizitionat bunurile. Dupa cum puteti vedea de la informatiile de baza mentionate mai sus, pornirea unei o afaceri poate fi distractiv si interesant, dar trebuie cunoscut totul despre managmentul in vanzari si folosirea taxelor este cruciala. Informatiile furnizate sunt doar varful aisbergului atunci cand vine vorba de vanzari si elemente fiscale si ar putea fi necesar sa se consulte un expert pentru ajutor. Pentru moment, incepeti sa punet intrebari de genul: ce se cere atunci cand vine vorba de raportarea impozitelor? Cate firme pot livra bunuri la comanda? Am vinde cuiva care a revinde bunurile noastre? Sunteti gata pentru un audit? Ce trebuie sa faceti daca afacerea are mai multe locatii? Daca va gandiri ca ati putea avea nevoie de ajutor chiar acum, exista carti publicate recent sau site-uri care va pot oferi ajutorul de care aveti nevoie.

Cartea ofera informatii valoroase cu privire la impozitul pe vanzari, taxa de utilizare, de inregistrare a contului fiscal, certificate de scutire si cum sa va pregatitipentru a supravietui unui control fiscal al vanzarilor si mult mai mult de atat, deci este foarte indicat sa verificati un ghid pentru vanzari si taxele aferente.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu