Haoleu, hăştia ne trimite la Roumanie

Niciun comentariu
Şachirăăăă, Madonăăăă, băăăăi ăştia ne trimite acasă. Ce ne facem noooooi? “La Roumanie c’est pas bien!”

Explicaţie:

Prima propoziţie conţine numele a două fete dintr-o familie de ţigani plecaţi în Franţa, ca să-şi poată da copiii la şcoală, să facă şi ei carte. Capul fameliei, om cu capul pe umeri şi simţ al responsabilităţii, se simte sufocat. Păi cum, a făcut omu’ 10 clase în ţară şi nu i se oferă nici o oportunitate. Apăi leleeeeeee! Eu ce să mai zic. Sau ăia de au 2,3 facultăţi, doctorate, mastere, MBA-uri, etcetera. Vai de sufletele noastreeeee, praful ne înghite pe toţi.

Să revenim! Stai că a doua propoziţie e de fapt o întrebare la care am răspuns mai sus (aia cu praful ne înghite pe toţi).

A treia propoziţie este un citat din clasici. Adică asta am auzit la radio spunând ţiganii care vor fi expulzaţi. Mămăică eu nu ştiu ce vor face ei şi aşaaaaa mi se rupe sufletuuuu’… Ei oricum vorbeşte franţuzeşte mai bine decât româneşte.

Ş-apoi, ai auzit că le plăteşte statu’ francez beletu’ de avion? În pluuuus, le dă 300 de euroi pe cap de ţigan…ăăă… scuze, pentru fiecare adult. Şi 100 de euroi pentru copii. Bun!

Acuma’ să nu creadă lumea că-s rasistă, că nu judec în funcţie de culoare, ci de comportament. Apoi lele, cât m-am ferit eu în Paris să vorbeşte româneşte. Păi cum te-aude, cum nu mai scapi de ei. Că doar sunteţi fraţi, vorbiţi aceeaşi limbă.

Frustrarea mea de unde vine?! Adică unor infractori li se dau ajutoare de 300 euro de căciulă, da burse pentru străini domnii nu prea dau. Cer garanţii peste garanţii (pe care a propos, nenorociţii nici acum nu mi le-au returnat), încearcă să te întoarcă pe toate părţile de or mai scoate câte ceva de la tine, te aduc uneori de îţi vine să-ţi iei câmpii cu actele lor şi acum iaca ce aud!!! Ei şi zici că ţiganii o duc rău. Oricum ei se pot întoarce (conform legii) în Franţa după ce vin în ţară.

Şi a propos domnilor, dacă-s infractori de ce nu-i judecaţi la voi în ţară, acolo unde a făptuit infracţiunea? C-aşai legea pare-mi-se!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu