Perspective de viitor

Niciun comentariu
Lucrez in constructii de cand am terminat liceul. A trebuit sa imi sustin familia asa ca a trebuie sa imi iau un job destul de repede si cum tatal meu a lucrat multi ani in constructii, mi-a gasit de munca la mica firma a prietenului lui de-o viata. Sunt 10 ani de atunci, 10 ani in care firma a devenit dintr-una mica in una dintre primele 10 din Bucuresti. Eu ma ocup in principal de contractele cu clientii, de intocmirea lor si de cumparearea de la furnizori ale materialelor necesare constructiei locuintelor clientilor.

Nu este o munca extraordinar de usoara insa sunt deja o experta as putea spune. In ultima vreme am observat ca foarte multi romani cauta panouri fotovoltaice pret pe net si mi-am dat seama ca este ceva de viitor. L-am convins destul de greu pe patronul meu sa investeasca in educatia angajatilor, legata de aceste echipamente si uite asa am ajuns de la o simpla cautare de panouri fotovoltaice pret, initiala pe net pentru agasi un nou furnizor la a fi una dintre cele mai cautate firme care ofera astfel de montaje de panouri fotovoltaice la constructiile de noi case sau vile. Este surprinzator cati romani cauta sa fie independenti din punct de vedere energetic. Mi se pare si mie o alternativa foarte buna pentru cei care construiesc de la 0 o casa sau imbunatatesc ceea ce au deja, aducand locuintele la zi din punct de vedere a tehnologiei folosite.

In definitiv, chiar nu vad de ce nu ar dori oamenii sa aiba panouri fotovoltaice pe care le platesti o singura data si te tin multi ani, in loc sa plateasca luna de luna curentul (si pierderile de pe linie) catre un furnizor de energie din zona lor. Daca ma intrebi pe mine, aceste panouri sunt de perspectiva si vor fi si pe viitor.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu