Praf şi pulbere

Niciun comentariu
Văd din ce în ce mai des oameni schimonosiţi. Sunt ursuzi, au feţele deformate de atâta minciună şi răutate. În plus, mai şi poartă grija altora, dar nu la modul de curiozitate ci la modul ăla de în SUA obţii restricţie de 100m.

În fine, ei cu treaba lor, eu cu legea mea. Momentan am suficiente alte griji din cauza cărora nu aş dormi noaptea, aşa că îi las în legea lor să se zbată în propriul venin. Iar mama, femeie înţeleaptă, mereu îmi spune: Nu te pune cu prostul că are mintea odihnită! Şi are dreptate, că nu am văzut om deştept perfect odihnit, chiar de vrea să doarmă 8 ore, 4 din alea 8 mintea tot lucrează…

Şi nu râdeţi niciodată de nimeni, nici la început, nici la urmă… cine râde prea devreme se preface iar cine râde la urmă nu-i prea răsărit să se prindă la timp. Râdeţi cu prietenii, zâmbiţi şi bucuraţi-vă de momentele frumoase, deoarece nu ştiţi  ce vă rezervă viitorul.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu