Conglomerat de circumstanţe

Niciun comentariu
Astăzi am avut iarăşi o zi tare ocupată. Am fost să o vizităm pe mama la ţară unde am băut apă de fântână de credeam că voi exploda (la căldurile astea cred şi eu), după care am mers la Vaslui să o văd şi pe Roxanne căci de când m-am întors din Franţa nu am avut ocazia să o văd. Vai şi ce dor îmi era de ea!

În plus, am avut surpriza să îmi redescopăr oraşul natal, să văd că nu m-a dezamăgit niciodată. E curat, e frumos, verde, liniştit şi pliiiiiiin de flori. Iar Copoul, o minunăţie. Până nu văd ceva mai grozav o să susţin că e cel mai îngrijit, mai curat, mai frumos amenajat parc văzut vreodată! Da! La Vaslui!

Mi-am revăzut strada copilăriei mele, şi deşi au vopsit blocul albastru am devenit nostalgică. A fost minunat acolo, în orăşelul acesta mic şi liniştit. Nu credeam că voi reacţiona aşa, dar s-a-ntâmplat. Şi e bine, căci acum îmi dau seama că nu mi-am renegat originile ci doar am uitat pentru o vreme de unde vin.


P.S. Mulţumesc din suflet Roxanei pentru inspiraţia din titlu. Darling, îţi transmit TOATE salutările! Te pup.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu